PuzzleMuzzle hersenkrakers

Bestelinformatie

PuzzleMuzzle verzendt haar pakketten in Nederland en naar België via DHL. Indien u voor 17.00u uw bestelling heeft ingegeven dan wordt het pakket dezelfde dag nog verzonden. U heeft het pakket dan uiterlijk binnen 2 werkdagen bij u thuis.

  • Verzendkosten

    Vervoerder Naar afhaalpunt Naar huisadres
    Nederland DHL €4,75
    DHL €6,45 (gratis boven € 100,-)
    €8,35 (avondbezorging)
    €8,60 (niet bij de buren)
    €8,90 (avondbezorging, niet bij de buren)
    België DHL € 8,65 € 9,85 (€4,95 boven € 100,-)
  • Afhalen

    De mogelijkheid bestaat dat je de bestelling komt ophalen op ons adres in Best. Dit kan alleen op afspraak.

  • Leveringsvoorwaarden

    Alle prijzen genoemd op onze site zijn inclusief 21% BTW.
    De betaling dient te geschieden met één van de aangeboden betalingsmogelijkheden.

  • Retourneren

    Voldoet het bestelde product niet aan jouw verwachtingen dan kun je binnen een periode van 14 dagen na bestelling het product retourneren. Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Maak je gebruik van het retourrecht dan krijg je het gehele orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na ontvangst van de retour artikelen terug gestort.

  • Klanten kunnen ons op de hoogte stellen door eenvoudig een mail te sturen met het verzoek voor het gebruikmaken van het retourbeleid. Je krijgt dan van onze afdeling retouren een retourinstructie. Het onbeschadigde product stuur je in originele productverpakking retour. Hierbij draag je zorg voor een goede verzend verpakking zodat beschadiging tijdens het transport voorkomen worden. Het risico en de kosten van het retour zenden zijn voor de klant. Na ontvangst zullen wij zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 7 dagen het aankoopbedrag op jouw rekening terug storten.

  • Klachten

    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@puzzlemuzzle.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
    Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Neem contact met ons op.

Wij reageren zo spoedig mogelijk op jouw mail.

Not readable? Change text. captcha txt
0
De waardering van puzzlemuzzle.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.4/10 gebaseerd op 52 reviews.