Hoe kan PuzzleMuzzle alle pakketten klimaatneutraal versturen?

Voor het antwoord op deze vraag verwijzen wij je naar onze nieuwspagina en het bericht “PuzzleMuzzle verzendt pakketten klimaatneutraal“

Ik heb geen mail met trackingcode ontvangen van de vervoerder.

PuzzleMuzzle maakt gebruik van diverse vervoerders. Dit omdat we altijd proberen om de snelste route voor de klant te zoeken. Onze vervoerders sturen altijd een mail met trackingcode. Als je deze [...]

Kan ik de bestelling op een ander adres laten leveren?

Dit is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je aangeven dat de bestelling op een ander adres dient te worden geleverd. Dit adres kun je vervolgens ingeven. PuzzleMuzzle zorgt dan voor [...]

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen die voor 16.00u binnen zijn worden nog dezelfde dag verzonden. Jouw bestelling zal dan de volgende dag of uiterlijk de dag daarna worden bezorgd. De bestellingen die in het [...]

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Natuurlijk is het mogelijk om de bestelling op ons adres in Best op te halen. Het kan wel alleen na het maken van een afspraak. Indien ophalen jouw voorkeur heeft, kun je dit aangeven tijdens het [...]

Hoe werkt het afleveren op een afhaalpunt?

Nederland en België: In Nederland en België verzenden we via DHL naar het dichtsbijzijnde DHL-afhaalpunt in de buurt van jouw huisadres. DHL heeft een speciale koppeling met onze webshop zodat je [...]

Wat zijn de verzendkosten bij PuzzleMuzzle?

Alle bijzonderheden m.b.t. de verzendkosten zijn terug te vinden op de pagina met bestelinformatie.